Adakah Perkhidmatan yang Acupuncture Pakar Tepat Untuk Anda?

Adakah Perkhidmatan yang Acupuncture Pakar Tepat Untuk Anda?

Adakah anda pernah terdorong untuk mempunyai terapi akupunktur untuk beberapa malady yang anda mengalami hanya akan terhalang oleh kebimbangan anda daripada apa yang anda akan mengalami dalam tangan seorang pakar akupunktur? Lagipun, beberapa doktor berkerut pada pengamal ini, dan dalam budaya Barat yang kita telah belajar untuk mempercayai apa yang doktor katakan. Ia akan membuat anda merasa apa-apa yang lebih baik untuk mengetahui bahawa akupuntur adalah sedikit setiap yang terlatih dan berpengalaman dalam bidang sendiri sebagai doktor adalah di dalam bukunya?

Pakar akupunktur melalui kursus-kursus latihan yang ketat dan prosedur pelesenan. Pastikan ahli terapi anda merancang untuk melihat membawa pensijilan lembaga negara daripada Suruhanjaya Pensijilan Negara untuk Akupunktur dan Perubatan Oriental. Pensijilan ini memastikan anda bahawa orang yang akan merawat anda telah menamatkan kursus tiga atau empat tahun pengajian sekurang-kurangnya 3000 jam. Anda juga ingin memastikan bahawa pakar anda beroperasi satu amalan sepenuh masa yang akan bermakna bahawa dia telah mendapat banyak pengalaman melakukan prosedur akupunktur.

Ia tidak seharusnya menjadi sukar untuk mencari seorang pakar akupunktur yang berkelayakan, kerana terdapat beratus-ratus daripada mereka di seluruh negara. Anda boleh cuba sesuatu yang mudah seperti menggunakan laman kuning dalam usaha anda untuk ahli terapi yang berwibawa, anda boleh meminta rakan-rakan dan kenalan untuk mengesyorkan seseorang kepada anda, atau anda boleh melakukan carian dalam talian untuk mencari sumber-sumber akupunktur terbaik di kawasan anda.

Mungkin anda berfikir anda tidak akan mempunyai alasan untuk melawat klinik akupunktur. Lagipun, anda tidak sakit, dan anda tidak mempunyai kesakitan. Adakah anda pernah berfikir tentang kehilangan beberapa paun? Rawatan akupunktur boleh membantu anda berbuat demikian. Terapi ini juga mampu membantu mengurangkan anda insulin dalam darah anda jika perlu, dan ia boleh digunakan untuk membantu mengurangkan rasa tidak selesa dan tempoh selesema biasa. Malah, terdapat berpuluh-puluh gangguan yang berbeza dalam badan manusia bahawa akupunktur berkesan boleh digunakan untuk merawat.

Jika maklumat dalam artikel ini tidak cukup untuk meyakinkan anda bahawa seorang pakar akupunktur boleh membantu anda berurusan dengan hampir apa sahaja yang berfungsi di dalam badan anda, pastikan fakta ini dalam fikiran. Akupunktur telah diamalkan selama lebih 2,000 tahun, dan pada masa yang teknik telah disempurnakan, banyak kajian telah dilakukan, dan berjuta-juta orang telah dibantu. Ia tidak berbunyi begitu buruk sekarang, bukan?

Tidak ada komentar:

Posting Komentar