Mengapa ia adalah penting untuk mencari penawar yang berkesan Untuk berpeluh Palms

Mengapa ia adalah penting untuk mencari penawar yang berkesan Untuk berpeluh Palms

Adakah anda membiarkan tapak tangan berpeluh anda memegang anda kembali dari kehidupan anda dengan sepenuhnya? Jika ya, ini adalah apa sebab yang anda perlu mencari penawar yang berkesan untuk tapak tangan berpeluh. Kesan tapak tangan berpeluh berlebihan adalah terlalu dipandang rendah oleh sesiapa yang tidak mempunyai masalah ini. Mereka bertanya-tanya bagaimana ia adalah mungkin untuk kehidupan orang yang terjejas oleh sedikit tambahan peluh di tangan mereka. Saya sering Sekiranya ada di antara ragu-ragu ini boleh melangkah ke dalam kasut pesakit untuk hanya satu hari untuk melihat berapa banyak masalah ini boleh dan tidak memberi kesan hidup anda.

Terdapat empat kawasan utama di mana tangan berpeluh berlebihan boleh dan kesan hayat anda.

Profesional
Secara peribadi
Dari segi sosial
Dengan hari untuk tugas-tugas hari
Profesional
Untuk maju dalam kerjaya anda, anda perlu membina kenalan dan bertemu dengan orang-orang dan menemubual bakal majikan. Ia adalah amat sukar untuk melakukan ini. Terutamanya melihat kerana ini adalah satu keadaan yang mungkin sedikit lebih tertekan daripada biasa. Situasi ini adalah orang-orang di mana tangan anda biasanya berpeluh yang paling. Maka anda akan dapat menahan kerana anda malu dengan bagaimana berpeluh tangan anda. Anda akan teragak-agak apabila ia datang untuk bersalaman dan mungkin leka perlu bimbang tentang reaksi orang lain untuk tangan berpeluh anda. Ini boleh menghalang anda dan anda tidak meletakkan kaki anda ke hadapan dan membuat kesan yang terbaik yang anda boleh membuat.
Secara peribadi
Jika anda sedang bercinta atau kira-kira untuk memulakan hubungan baru, anda akan menyedari masalah anda dan anda akan bimbang bagaimana kesannya rakan kongsi berpotensi anda dan apa yang mereka akan berfikir tentang anda. Penyembuhan baik untuk tapak tangan berpeluh akan menghapuskan kebimbangan ini daripada anda sama sekali.

Dari segi sosial
Di atas ini juga benar apabila ia datang untuk membuat kawan baru. Anda akan perlu bimbang tentang bagaimana mereka akan menghukum kamu kerana titisan peluh di tangan anda. Mengatakan jika anda sedang melepak minum kopi dan anda meletakkan tangan anda di atas meja dan ia meninggalkan tanda basah besar. Bagaimana anda akan rasa? Apa yang rakan baru anda akan berfikir. Pasti rakan-rakan lama anda menerima anda untuk siapa anda dan yang baru anda mungkin akan terlalu tetapi ia boleh penyaliran membimbangkan tentang bagaimana mereka akan bertindak balas.

Tugas Hari Untuk Hari
Menyentuh kertas, memegang pen, menaip pada papan kekunci, menggunakan telefon bimbit. Semua ini hari asas kepada tugas-tugas hari boleh dibuat bit yang lebih keras dengan hakikat bahawa tangan anda berpeluh.

Jadi di atas adalah senarai asas mengapa ia adalah penting bagi anda untuk mencari ubat bagi tapak tangan berpeluh.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar