Anda Boleh Sihat Diri Secara semulajadi oleh Super-Hydrating Badan Anda Dengan Alkali Air Antioksidan

Anda Boleh Sihat Diri Secara semulajadi oleh Super-Hydrating Badan Anda Dengan Alkali Air Antioksidan

Air antioksidan alkali mengandungi sifat-sifat semulajadi menghidratkan bahawa air bertujuan untuk mempunyai dengan alam semula jadi. Anda boleh menyembuhkan diri sendiri pada tahap sel di mana penyembuhan secara semula jadi bermula dengan betul menghidratkan sel-sel anda. Ini adalah satu proses yang mudah apabila anda mempunyai peralatan yang betul.

Badan anda memperbaharui diri setiap tujuh tahun melalui pertumbuhan semula sel supaya bergantung kepada berapa sihat, terhidrat dan detoxified sel-sel anda adalah bergantung kepada kesihatan sel-sel baru yang diwujudkan. Boleh awak bayangkan? Jika anda makan dan hidrat badan anda kanan, anda boleh mempunyai badan yang baru dalam tempoh tujuh tahun!

Air adalah bahan yang paling penting yang anda perlukan kerana badan anda "adalah" 70% air. Anda kehilangan air apabila anda tidur, bernafas, melalui air kecil, buang air besar, dan sudah tentu berpeluh. Kebanyakan orang tidak menyedari betapa tubuh mereka memerlukan air, apatah lagi hakikat bahawa anda boleh menyembuhkan diri sendiri jika anda mempunyai "hak" air. Sebagai contoh, anda boleh hidup beberapa minggu atau beberapa bulan tanpa makanan, bergantung bagaimana sihat anda untuk memulakan. Tetapi jika anda tidak mempunyai air anda akan mati biasanya dalam masa 3-5 hari memberikan atau mengambil sehari. Itu sesuatu untuk berfikir tentang.

Dehidrasi yang teruk - pergi tanpa air selama 3-5 hari boleh membunuh anda, tetapi jika anda kekal dalam keadaan dehidrasi walaupun ringan atau sederhana kerana kebanyakan orang lakukan, anda menetapkan diri untuk disease- bukan mati cepat, tetapi yang paling pasti yang berpanjangan satu. Kebanyakan penduduk adalah kering kerana bahan-bahan yang mereka minum kerana kebanyakan minuman dan kebanyakan jenis air tidak diserap oleh sel-sel badan anda. Dehidrasi membawa kepada lebihan asid membina-up disimpan di dalam sistem anda kerana badan anda tidak mempunyai keupayaan untuk mengepam toksin keluar. Dehidrasi membawa kepada ketidakseimbangan alkali asid.

Air antioksidan beralkali mempunyai keupayaan untuk diserap ke dalam sel-sel anda untuk "super-hidrat" anda supaya sel-sel anda boleh terus menyahtoksik daripada asid membina-up. Ini adalah salah satu alat yang anda perlukan supaya anda boleh menyembuhkan diri sendiri. Selain dapat super-hidrat dan menyahtoksik anda, air ini juga mempunyai ciri-ciri yang memberi hidup lain. Ia mempunyai keupayaan untuk mengalkali badan anda, memberikan darah oksigen yang diperlukan untuk kesihatan yang optimum dan penyembuhan, dan lebih banyak antioksidan daripada teh hijau atau mana-mana tambahan disediakan untuk meningkatkan keupayaan anda untuk melawan radikal bebas yang merosakkan yang juga membawa kepada penyakit.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar