Bagaimana untuk Turunkan Kolesterol Dengan Herba - Tiga Herba Great Membina Pelan Kolesterol Anda Sekitar

Bagaimana untuk Turunkan Kolesterol Dengan Herba - Tiga Herba Great Membina Pelan Kolesterol Anda Sekitar

Bagaimana untuk menurunkan kolesterol dengan herba adalah kisah mesyuarat lama baru. Dengan idea dan pemahaman kolesterol darah dan kepentingannya kepada kesihatan secara keseluruhan sebagai wahyu yang agak baru idea menguruskan kolesterol dengan ubat-ubatan berasaskan tumbuhan boleh pada pandangan pertama kelihatan sedikit pelik. Terutamanya apabila kita mengambil kira bahawa banyak herba yang terbaik untuk menurunkan kolesterol telah wujud selama beribu-ribu tahun. Sebaliknya seseorang itu boleh membuat kes bahawa jika herba tertentu masih digunakan setelah sekian lama bahawa terdapat satu peluang yang cukup baik mereka bekerja.

Bagaimana untuk menurunkan kolesterol dengan herba adalah satu pendekatan yang agak mudah dikenali ubat spektrum penuh. Pendekatan ini melihat gambaran yang lebih besar berbanding dengan pendekatan berfikiran lebih sempit sering dilaksanakan dalam amalan perubatan moden. Sebagai contoh pendekatan spektrum penuh untuk menangani bagaimana untuk menurunkan kolesterol dengan herba mungkin termasuk menggabungkan yis merah tambahan beras dengan teknik pemakanan, senaman, dan pengurangan tekanan. Seperti yang saya katakan, dengan mengambil pendekatan gambar besar. Sebaliknya pendekatan yang sempit mungkin mencadangkan beberapa perubahan diet kecil tetapi akan cuba untuk memandu paras kolesterol menurun secara mendadak mengurangkan kemampuan hati-hati untuk menukar karbohidrat, protein, dan lemak ke dalam kolesterol. Pendekatan tangan berat telah membawa kepada aduan sakit otot, sakit dan kejang otot bersama-sama dengan pelbagai kesan sampingan yang lain termasuk sakit kepala, keletihan, tekanan darah rendah, mual, angin, sembelit, dan dalam kes-kes yang jarang berlaku kerosakan tisu otot yang dikenali sebagai rhabdomyolysis.

Untuk menentukan bagaimana untuk menurunkan kolesterol dengan herba kita perlu mempunyai idea yang para pemain. Dalam artikel ini kita akan cuba untuk memberikan anda versi kami daripada tiga besar dan mudah-mudahan anda boleh menggunakannya sebagai titik permulaan untuk belajar lebih lanjut mengenai bagaimana untuk menurunkan kolesterol dengan herba.

Bawang putih: Satu perbincangan mengenai bagaimana untuk menurunkan kolesterol dengan herba mesti termasuk bawang putih. Lagipun seseorang akan menganggap bahawa apa-apa yang boleh menakutkan Vampire akan dapat sekurang-kurangnya drop kolesterol saya beberapa perkara. Bahan aktif utama dalam bawang putih adalah allicin dan telah ditunjukkan dalam kajian klinikal untuk kedua-dua kolesterol yang lebih rendah dan meningkatkan tekanan darah. Ia juga merujuk kepada penisilin sebagai semula jadi kerana sifat-sifat antibiotik itu. Bawang putih adalah salah satu herba yang tertua yang diketahui oleh manusia telah digunakan dalam amalan perubatan herba Cina untuk beribu-ribu tahun.

Yis Beras Merah: Dalam tahun-tahun kebelakangan ubat purba ini telah mendapat perhatian oleh FDA disebabkan oleh tuntutan bahan aktif yang dikenali sebagai monacolin utama K, yang menghalang pengeluaran kolesterol dengan menghentikan tindakan enzim utama dalam hati (contohnya, HMG-CoA reductase) terlalu hampir menyerupai lovastatin ubat statin dan dengan itu perlu dikawal selia sebagai dadah. Walau bagaimanapun, beberapa akan berhujah dengan fakta bahawa beras yis merah tidak kolesterol yang lebih rendah dan terdapat kajian utama pada tahun-tahun kebelakangan ini mengesahkan ini. RYR juga membantu dalam penghadaman dan telah digunakan dalam amalan perubatan herba Cina sebagai makanan tambahan kesihatan pemakanan selama lebih 1500 tahun.

Guggul: Apabila membincangkan bagaimana untuk menurunkan kolesterol dengan herba kita tidak boleh meninggalkan guggul. Ia mungkin paling berkesan buster kolesterol asli bahawa tiada siapa di luar perubatan semula jadi telah mendengar. Guggul signifikan mengurangkan trigliserida serum dan kolesterol serta LDL dan kolesterol VLDL (kolesterol jahat). Pada masa yang sama, ia meningkatkan kadar kolesterol HDL (kolesterol baik). Sebagai antioksidan, guggulsterones (sebatian steroid ketonic) menyimpan kolesterol LDL daripada pengoksidaan, suatu tindakan yang melindungi daripada aterosklerosis.

Sudah tentu sentiasa ada lagi untuk belajar tentang bagaimana untuk kolesterol dengan herba. Tetapi dalam kesimpulan jika anda menggunakan bawang putih, beras yis merah, dan guggul sebagai asas anda untuk membina pelan pengurangan kolesterol anda daripada anda mungkin akan menjadi sangat kejayaan tanpa mengira mana kolesterol semulajadi mengurangkan ubat anda akhirnya memilih.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar