Cara Mengurangkan Keradangan Selepas Kecederaan Dengan Homeopathy

Cara Mengurangkan Keradangan Selepas Kecederaan Dengan Homeopathy

Jika anda ingin tahu bagaimana untuk mengurangkan keradangan selepas kecederaan, maka anda perlu memahami proses.

Keradangan adalah pengeluaran ke atas sel-sel. Hal ini boleh menyebabkan haba, bengkak, sakit dan pergerakan terhad. Ia adalah tindak balas semula jadi dan sihat badan anda, untuk menghadkan penggunaan bahagian yang patah. Ini akan membolehkan penyembuhan lebih cepat dan lebih menyeluruh.

Walau bagaimanapun, kebanyakan orang yang berada dalam tergesa-gesa, dan jarang mengambil masa yang keluar untuk berehat dan pulih selepas kecederaan. Walaupun ini bukan untuk kepentingan jangka panjang mereka terbaik, dengan kesan kronik seperti arthritis membangun, tidak ramai yang berfikir bahawa jauh di hadapan.

Dengan mengambil ubat-ubatan untuk menyekat keradangan dan kesakitan, anda sedang menuju ke arah pembangunan kronik kecederaan.

Walau bagaimanapun, anda tidak perlu mengalami keradangan, sakit atau daripada kesan kronik. Terdapat satu lagi cara. Terdapat sentiasa adalah.

Homeopati adalah satu bentuk semulajadi dan lengkap penjagaan kesihatan yang bekerja dengan merawat punca dan dengan merangsang sistem imun anda.

Jika anda merawat kecederaan anda dengan perubatan kecederaan yang paling sesuai, anda boleh yakin bahawa tiada keradangan akan berlaku dan tidak ada rasa sakit, sama ada.

Bukankah lebih baik untuk merawat punca, kecederaan, dan bukannya kesan, keradangan?

Arnica sentiasa ubat yang terbaik homeopati untuk mengambil untuk setiap kecederaan. Walaupun ia tidak boleh menyempurnakan penyembuhan semua kecederaan, ia pasti akan mendapatkan sebahagian besar bermula dengan yang besar.

Lebih jauh dalam masa kecederaan ini adalah untuk apabila anda memulakan rawatan homeopati, semakin lama ia akan mengambil masa untuk benar-benar menyelesaikannya. Ini tidak bermakna anda tidak akan mendapat manfaat di sepanjang jalan.

Beberapa tahun yang lalu kuda sedikit saya pada lengan (dia mensasarkan satu lagi kuda yang marah dia, tetapi saya mendapat agama). Ia adalah santapan keras dan min. Saya mengambil Arnica dalam masa beberapa minit. Perasaan kabur Saya mula mengalami di tangan saya hilang.

Saya mengambil masa selama tiga dos dalam tempoh beberapa jam, dan tiada kesakitan, tiada keradangan, tiada lebam, tiada kesan kronik maju.

Kecederaan lama mungkin mengambil masa beberapa minggu, atau bulan untuk menyelesaikan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar