Cari Penyembuhan Untuk Alzheimer jalan Asli

Cari Penyembuhan Untuk Alzheimer jalan Asli

Adakah anda pernah mengalami kesukaran luar biasa dalam mengingati butir-butir minit? Anda mungkin berfikir ini hanya kealpaan mudah yang biasa untuk kita semua tetapi bagaimana jika ia adalah sesuatu yang lebih serius seperti penyakit Alzheimer? Dapatkan maklumat lanjut mengenai penyakit ini dan mempelajari penawar untuk Alzheimer.

Adakah ini penyakit?

Ya, Alzheimer adalah penyakit yang dicirikan oleh perkembangan dalam kemerosotan fungsi otak. Ini berlaku apabila terdapat kemerosotan dalam fungsi ingatan dan ini kemudian akan menjejaskan kebolehan menaakul dan merancang dan boleh mengganggu keupayaan untuk melihat dan memahami bahasa dan perkara-perkara yang memerlukan pemprosesan mental.

Apa sebabnya?

Sehingga kini, punca sebenar penyakit ini masih tidak diketahui. Ramai saintis percaya bahawa ia disebabkan oleh ketinggian pengeluaran protein beta-amiloid yang boleh mencetuskan kematian sel-sel saraf.

Dalam beberapa kes ia dikatakan bahawa penyakit ini boleh diwarisi. Ini bermakna ia boleh dijalankan dalam keluarga anda.

Penyelidikan mengatakan bahawa mereka yang berumur 70 tahun ke atas lebih cenderung untuk membangunkan keadaan ini. Malah ia boleh memberi kesan kepada 50% daripada orang-orang tua. Walau bagaimanapun, ini tidak boleh dianggap sebagai sebahagian biasa penuaan. Terdapat beberapa orang yang masih mempunyai kenangan tajam walaupun apabila mencecah 90 tahun.

Apakah tanda-tanda?

Tanda-tanda biasanya beransur-ansur dalam manifestasinya. Inilah sebabnya mengapa ia dipanggil penyakit progresif. Jika kehilangan ingatan kerap diperhatikan dan yang melampaui tanda-tanda biasa penuaan, ini mungkin sudah perkembangan penyakit ini.

Selain daripada masalah memori permulaan penyakit ini boleh juga tanda-tanda yang nyata seperti perubahan personaliti, kurang spontan, dan pengeluaran dari masyarakat

Apabila penyakit ini berterusan, ia boleh membawa kepada kesukaran dalam bahasa pemahaman atau persamaan matematik yang mudah, kesukaran memahami apa yang mereka mendengar atau membaca, cepat marah, cepat marah sikap dan ketidakupayaan untuk berpakaian dengan betul.

Bagaimana ia dirawat?

Tidak ada ubat yang tepat untuk Alzheimer lagi. Satu-satunya perkara sains boleh lakukan sekarang adalah untuk menguruskan gejala dan mengelakkan ia daripada terus bergerak lagi. Rawatan yang diluluskan oleh FDA seperti perencat kolinesterase dan menentang-glutamat digunakan walaupun kebanyakan orang tidak benar-benar berpuas hati dengan hasilnya.

Ramai orang mendapati penawar untuk Alzheimer dalam makanan tambahan minyak ikan. Ikan yang kaya dengan omega-3 asid lemak DHA dan EPA yang terbukti dapat membantu dalam menyokong dan meningkatkan fungsi otak dan mengurangkan kemerosotan sel.

Beberapa ubat-ubatan herba daripada berguna. Berikut adalah beberapa cara yang digunakan diuji untuk penyakit ini.

1. Ginkgo Biloba
Ini adalah ubat yang baik untuk mengelakkan keadaan uzur. Ia berkesan boleh menyokong fungsi sistem saraf.

2. Kelp
Ini amat bermanfaat untuk otak dan saraf deria. Ini boleh dimasukkan dalam makanan yang kita makan.

Penawar untuk Alzheimer mungkin tidak sedia tetapi jika ada perkara seperti ini, maka ubat-ubat tersebut di atas adalah hampir dengannya. Untuk rawatan yang lebih berkesan, cuba produk yang dipanggil Hafal.

Produk ini menyokong fungsi-fungsi otak dan membantu meningkatkan daya ingatan dan fungsi kognitif. Orang yang menggunakan ia dengan mudah boleh menarik keluar dari memori maklumat yang berkaitan diperlukan.

Hafal juga meningkatkan aliran oksigen ke seluruh badan untuk mengekalkan peredaran yang baik. Ia termasuk bahan-bahan seperti Ginkgo Biloba, sage dan rosemary. Herba-herba ini adalah kombinasi yang berkesan untuk merawat masalah ini.

Jika anda sedang mencari penawar yang paling dekat untuk Alzheimer kemudian cuba menggabungkan omega-3 asid lemak, ubat-ubat herba dan produk semula jadi dihasilkan seperti Hafal. Ini sepatutnya menjadi sekutu anda dalam melawan penyakit ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar