Reiki Jarak attunement Dan Healing

Reiki Jarak attunement Dan Healing

Terdapat beberapa Reiki Pengamal yang mengatakan Reiki Long Distance attunement tidak berfungsi.

Pengamal biasanya mempunyai kepentingan dalam melaksanakan attunement secara peribadi, kerana mereka boleh mengenakan bayaran yang besar untuk keistimewaan itu. Ini adalah hipokrit kerana kebanyakan Masters yang yang menganut kepercayaan ini tahu ia adalah palsu. Kebenaran yang asas adalah bahawa Reiki Long Distance attunement berfungsi sama dengan baik seperti yang berlaku dalam orang.

Sebab-sebab di sebalik ini adalah seperti berikut. Attunement Reiki tidak fizikal dan bekerja dengan tenaga semata-mata. Cuma satu syarat untuk Reiki attunement untuk berjaya lebih jarak jauh adalah prestasi upacara diwujudkan yang merangkumi niat Sarjana untuk melimpahkan attunement dan keinginan penerima untuk menerima attunement itu.

Reiki attunement ritual adalah perlu untuk menjadi Reiki Healer. Ia akan memberi anda keupayaan untuk mengakses tenaga Reiki, atau Universal Life Force, untuk digunakan dalam penyembuhan. Hanya Certified Master Reiki dapat menganugerahkan Reiki attunement.

Apabila attunement yang diberikan, Simbol Reiki diletakkan ke Crown anda, jantung, dan Palm Chakra. Semasa attunement yang, Chakra dibuka dan dibersihkan. Simbol-simbol Reiki diaktifkan, dan tenaga reiki dipindahkan. Hasil akhir ini adalah sambungan diwujudkan untuk tenaga reiki.

Tiap-tiap orang mengalami attunement mereka berbeza. Ia juga boleh berbeza-beza setiap kali anda menerima attunement yang. Ada yang melaporkan satu pengalaman atau visi out-of-badan, yang lain hanya yang santai, meditasi perasaan hangat.

Semasa upacara anda mengalami kesemutan, penglihatan-penglihatan yang luar biasa, warna, dan / atau simbol. Anda boleh mendengar suara-suara atau mungkin aroma, dan rasa kehangatan. Anda mungkin berasa penuh tenaga atau anda boleh merasa apa-apa sama sekali, tetapi kehendak anda masih boleh menyatu-padukan. Ia adalah satu pengalaman individu. Kadang-kadang ia mungkin kelihatan lebih berkuasa daripada zaman sebelumnya. Tidak ada pengalaman betul atau salah, hanya ada pengalaman. Ia juga disyorkan bahawa, apabila menyesuaikan diri, jika anda tidak menggunakan reiki anda dengan kerap untuk mendapatkan semula mempersatukan berkala.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar